قابل توجه شرکت کنندگان در چهاردهمین کنگر علوم خاک ایران

29 شهریور 1394

قابلیت­های فایل مقالات:

1-    در صورتی که در فهرست مقالات بر روی عنوان مقاله کلیک شود، به متن کامل مقاله در کتابچه رجوع می­ شود و اصل مقاله مشاهده می­گردد.

2-    در پایین هر صفحه، جمله "فهرست مقالات" و "اندیس نام نویسندگان" وجود دارد که اگر بر روی فهرست مقالات کلیک شود، عنوان مقالات مشاهده می­شود. با کلیک بر روی اندیس نام نویسندگان، فهرست نام نویسندگان مشاهده شده که روبروی نام هر نویسنده، شماره صفحاتی که آن نویسنده دارای مقاله می ­باشد، نشان داده شده است.

3-    در صورتی که در هر صفحه، از کلید جستجو استفاده شود (ctrl+f)، از صفحه ­ی مورد نظر تا انتها، کلمه یا کلمات خواسته شده جستجو می­شود.

 


معایب مشاهده شده:

1-    ممکن است جملات ابتدای برخی مقالات به هم چسبیده و یا جداول بهم ریخته باشند. دلیل این مشکل این است که طبق دستورالعمل کنگره، مقالات می­بایستی با فرمت word 2007 تهیه می­شد که برخی مقالات با ورژن­های بالاتر ارسال شدند و هنگام باز شدن با ورژن 2007، این بهم ریختگی ایجاد شده است.

2-    ممکن است در تعداد اندکی از مقالات، برخی شکل­ها ناقص و یا وجود نداشته باشند. دلیل این مشکل این است که شکل­های مورد نظر به صورت تصویر تهیه نشده­ اند (اجزای شکل متصل نیستند) و هنگام انتقال مقاله به کتابچه، شکل در کتابچه به حالت شناور درآمده و به صفحات نامربوط وارد شده­ که در آن صفحات حذف شده­ اند.

3-    ممکن است تعداد خیلی اندک از مقالات در کتابچه وجود نداشته باشند. یکی از دلایل آن تأخیر در واریز هزینه چاپ بوده که ابتدا بدلیل واریز نشدن به موقع مقاله حذف شده و پس از واریز شدن وجه، مقاله به کتابچه اضافه نشده است.

رفع نقایص:

از تمامی نویسندگانی که مقالات آنها دارای یکی از مشکلات یاد شده و یا احیانا دارای مشکلی دیگر می­باشد، خواهشمند است فایل اصل مقاله خود را در قالب نرم­ افزار word 2007 به همراه شرح نقص مقاله چاپ شده، تا تاریخ دهم مهرماه به ایمیل کنگره ارسال نمایند تا نسبت به رفع نقص آن در کتابچه اقدام شده و مشکل برطرف شود. همچنین نویسندگانی که مقالات آنها در کتابچه وجود ندارند نیز مقالات خود را با ذکر این موضوع (نبودن مقاله در کتابچه) تا تاریخ گفته شده به ایمیل کنگره ارسال نموده تا پس از بررسی و نداشتن منع چاپی، به کتابچه اضافه گردد. لازم به ذکر است کتابچه تا تاریخ پانزدهم مهرماه رفع نقص شده و نسخه نهایی آن بر روی سایت قرار داده می­شود. پس از گذشت این تاریخ، هیچ اعتراضی مورد قبول و قابل بررسی نمی­ باشد.


3830
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
پوستر
تماس با ما
تلفن ثابت

034-31312046

034-31312509

نمابر

034-31312042

ایمیل

soilcongress14@yahoo.com

آدرس

رفسنجان - میدان امام خمینی (ره) - دانشگاه ولی عصر (عج) - دانشکده کشاورزی - گروه علوم خاک

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه ولی عصر رفسنجان