دانشگاه در نقشه

آرشیوی از همایش و کنگره های برگزار شده

هزینه ثبت نام نمایشگاه

با سلام و تقدیم احترام،
باستحضار می‌رساند که دوازدهمین کنگره علوم باغبانی ایران از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۴ لغایت ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان برگزار خواهد شد. خوشبختانه دانشگاه ولی‌عصر (عج) در کنار برگزاری کنگره، که بیش از ۵۰۰ نفر از متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، و مروجان کشاورزی و .... از تعداد زیادی دانشگاه‌، مراکز تحقیقات کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و شرکت‌های فعال در حوزه‌ی کشاورزی در آن شرکت خواهند کرد، اقدام به برگزاری نمایشگاه مجازی تخصصی کشاورزی نموده است. لذا این گروه به منظور اطلاع‌رسانی به شرکت‌های فعال در حوزه کشاورزی تشکیل گردید.
بنابراین خواهشمند است در صورت تمایل به حضور در این نمایشگاه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ فرم درخواست که در منوی نمایشگاه/ فرم ارسال اطلاعات و درخواست اولیه بارگذاری شده است را تکمیل و به دبیرخانه دوازدهمین کنگره علوم باغبانی ایران ارسال نمایید.
ضمنا،
۱. هزینه‌ی حضور در نمایشگاه ۷۵۰ هزار تومان می‌باشد. شرکت‌های مستقر در مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان از ۳۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند بود.
۲. کتابچه‌ی الکترونیکی مربوط به اطلاعات شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تهیه و فایل pdf آن جهت مشاهده‌ و دانلود عموم در سامانه دوازدهمین کنگره علوم باغبانی قرار خواهد گرفت.
۳. در برنامه زمانبندی ارائه سخنرانی‌ها و ارائه پوسترهای مقالات، زمان‌های خاصی هم جهت بازدید از نمایشگاه مجازی در نظر گرفته خواهد شد.

ورود / عضویت
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تماس با ما
تلفن ثابت

دبیرخانه:

034-31312509

034-31312128

  (زینب صادقی) 09220880415

نمابر

034-31312509

 

ایمیل

IrHC2021@vru.ac.ir

آدرس

رفسنجان، میدان امام خمینی (ره)، دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان، دانشکده کشاورزی

کد پستی: 7718897111

صندوق پستی:518

ساعات پاسخگویی دبیرخانه :

شنبه

تا

چهارشنبه

از ساعت 8 صبح الی 14 بعد ازظهر

پوستر کنگره
روزشمار همایش
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تا پایان ثبت نام در همایش: پایان یافت



تا پایان مهلت ارسال مقاله: پایان یافت


گالری تصاویر
خبرهای تصویری
سامانه مدیریت همایش های دانشگاه ولی عصر رفسنجان