به مناسبت «روز جهانی زبان مادری»، 21 فوریه



استعلام مقاله
جهت استعلام از آخرین وضعیت مقاله خود، کد رهگیری مقاله را در کادر زیر وارد نمایید.








نحوۀ پرداخت هزینۀ ثبت‌نام

13 بهمن 1398

«قابل‌توجه پژوهشگران محترمی که مقالۀ آن‌ها برای شرکت در همایش پذیرفته شده‌است»

به منظور ثبت‌نام در همایش می‌توانید از روز دوشنبه 14 بهمن‌ماه با مراجعه به پنل کاربری خود، ثبت‌نام خود را همایش با توجه به مراحل زیر تکمیل فرمایید :

مراحل ثبت‌نام در همایش و ارائۀ مقاله:

1. ورود به پنل کاربری

2. انتخاب گزینۀ ویرایش نوع ثبت‌نامی: پژوهشگران محترم حتماً باید قبل از اقدام به پرداخت هزینه این گزینه را با توجه به نوع نتیجۀ پذیرش خود انتخاب کرده و تغییرات انجام‌شده را ثبت نمایند.

3. انتخاب گزینۀ پرداخت هزینه: درصورتی که در مرحلۀ قبل گزینۀ متناسب با نوع پذیرش خود را انتخاب کرده باشید، هزینۀ مورد نظر به‌صورت پیش‌فرض برای شما در این مرحله نمایش داده خواهد شد که تنها با انتخاب گزینۀ پرداخت هزینه می‌توانید وارد درگاه پرداخت (ایران کیش) شوید و هزینۀ مورد نظر را پرداخت نمایید.

مراحل ثبت نام در کارگاه ها:

1. ورود به پنل کاربری

2. انتخاب گزینۀ گزینه­‌های جانبی: انتخاب گزینۀ گزینه‌های جانبی و انتخاب کارگاه‌(های) مورد نظر.

3. انتخاب گزینۀ پرداخت هزینه: درصورتی که در مرحلۀ قبل کارگاه(های) مورد نظر خود را به‌درستی انتخاب کرده باشید هزینۀ مورد نظر به‌صورت پیش‌فرض برای شما در این مرحله نمایش داده خواهد شد که تنها با انتخاب گزینۀ پرداخت هزینه می‌توانید وارد درگاه پرداخت شوید و هزینۀ مورد نظر را پرداخت نمایید.

در ضمن یادآوری می شود مقالاتی که نیاز به اصلاحات داشته‌اند باید همزمان با ثبت‌نام در همایش مقالۀ اصلاح‌شدۀ خود را به آدرس الکترونیکی nilt202@vru.ac.ir ارسال فرمایند.


864
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


روزشمار
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تا پایان ثبت نام در همایش: پایان یافت



پوستر
سامانه مدیریت همایش های دانشگاه ولی عصر رفسنجان