به مناسبت «روز جهانی زبان مادری»، 21 فوریه



استعلام مقاله
جهت استعلام از آخرین وضعیت مقاله خود، کد رهگیری مقاله را در کادر زیر وارد نمایید.








مراحل شرکت در همایش

5 دی 1398

نظر به سوالات متعدد پژوهشگرانی که چکیدۀ مقالات خود را به دبیرخانۀ نخستین همایش ملی بین­‌رشته‌­ای ایران‌شناسی، زبان‌­شناسی و مطالعات ترجمه ارسال کرده‌­اند، به اطلاع می رساند مراحل شرکت در همایش به‌ترتیب زیر خواهد بود:

مرحلۀ اول: ثبت­‌نام در سامانۀ همایش به عنوان پژوهشگر (بدون واریز هزینه)

مرحلۀ دوم: ارسال چکیدۀ مقالات (بدون واریز هزینه)

مرحلۀ سوم: دریافت نتیجۀ داوری چکیده از طریق وبسایت همایش و پست الکترونیکی شخصی (تا 10 دی­‌ماه)

مرحلۀ چهارم: ارسال اصل مقالات در صورت پذیرش چکیدۀ مقالات از طریق وبسایت همایش تا 25 دی‌­ماه؛ مقالات حتما باید طبق الگوی موجود در بخش روش تدوین مقالات وبسایت همایش آماده و ارسال گردند. (بدون واریز هزینه)

مرحلۀ پنجم: دریافت نتیجۀ داوری اصل مقالات تا 10 بهمن­‌ماه (نتیجۀ داوری مقالات پذیرش‌شده به سه صورت – ارائه و چاپ مقالۀ کامل در مجموعه مقالات همایش، چاپ مقالۀ کامل در مجموعه مقالات همایش، ارائه پوستر و چاپ چکیده در مجموعه مقالات همایش- خواهد بود).

مرحلۀ ششم: ثبت‌نام نهایی در همایش تا 15 بهمن‌­ماه (انتخاب میزان هزینۀ شرکت در همایش براساس دو پارامتر خواهد بود؛ پارامتر اول وضعیت تحصیلی پژوهشگر – دانشجو و غیردانشجو- و پارامتر دوم نوع پذیرش مقاله).

◄بنابراین تنها پس از اعلام نتایج نهایی و در بازۀ 10 تا 15 بهمن‌ماه است که پژوهشگران محترم باید براساس نوع پذیرش اقدام به واریز هزینه کنند و قبل از آن نیاز به واریز هیچ هزینه­‌ای در رابطه با پذیرش مقالات نخواهد بود.

◄ذکر این نکته ضروری است هزینۀ شرکت در کارگاه­‌های آموزشی همایش که در بخش هزینه‌­های همایش قابل‌رویت است، ارتباطی به روند ارسال مقالات ندارد و پژوهشگران محترم می­‌توانند از تاریخ 3 دی­‌ماه لغایت 15 بهمن‌­ماه با مراجعه به بخش شرکت در کارگاه‌­ها به ثبت­‌نام و واریز هزینه در کارگاه‌های مورد علاقۀ خود اقدام فرمایند. یادآوری می‌شود که ظرفیت کارگاه‌­های آموزشی محدود است.

پژوهشگران محترم لطفا برای اطلاعات بیشتر به منوی هر بخش مراجعه فرمایند.


1016
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


روزشمار
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تا پایان ثبت نام در همایش: پایان یافت



پوستر
سامانه مدیریت همایش های دانشگاه ولی عصر رفسنجان