روزشمار همایش
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تا پایان مهلت ارسال مقاله: پایان یافت


کارگاه های آموزشی

 

 

کمیته برگزاری دومین همایش ملی پسته ایران در نظر دارد در کنار پنل های سخنرانی، کارگاه های آموزشی تخصصی مرتبط با اهدف همایش و مناسب برای تمامی مخاطبان علاقمند را با حضور اساتید دانشگاهی و متخصصان به نام این رشته ها برگزار نماید. بدین وسیله از علاقمندان به شرکت در این کارگا­ه­ ها درخواست می­گردد تا ضمن مراجعه به سامانه و ثبت نام در دومین همایش ملی پسته ایران و سپس در قسمت گزینه های جانبی درخواست خود را ثبت نمایند. در ضمن نکات زیر بایستی مورد توجه قرار گیرد:

  1. ثبت نام متقاضی زمانی قطعی است که هزینه ثبت نام پرداخت شده و رسید آن به دبیرخانه همایش (از طریق نمابر یا ایمیل) ارسال شده باشد.
  2. کارگاه تخصصی در صورتی برگزار می­گردد که حداقل نصف ظرفیت تعیین شده، تکمیل گردد در غیر اینصورت، کارگاه کنسل شده و هزینه پرداخت شده توسط متقاضی برگردانده خواهد شد.

برای شرکت کنندگان در کارگاه، گواهی حضور صادر و به تایید برگزارکنندگان (دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، پژوهشکده پسته، جهاد کشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی) خواهد رسید.

 

  

نکته: ساعت دقیق برگزاری کارگاه ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ورود / عضویت
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


تلفن ثابت

دبیرخانه:

034-31312509

034-31312128

  (زینب صادقی) 09220880415

نمابر

034-31312509

 

ایمیل

Ncip2@vru.ac.ir

آدرس

رفسنجان، بلوار ولایت، دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان، دانشکده کشاورزی

کد پستی: 7718897111

صندوق پستی:518

ساعات پاسخگویی دبیرخانه :

شنبه

تا

چهارشنبه

از ساعت 8 صبح الی 14 بعد ازظهر

پوستر همایش
گالری تصاویر
خبرهای تصویری
سامانه مدیریت همایش های دانشگاه ولی عصر رفسنجان