روزشمار همایش
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تا پایان مهلت ارسال مقاله: پایان یافت


سوالات متداول

سوالات مرتبط با ارسال مقالات

1) تا چه تاریخی می توانم مقاله خود را ارسال کنم؟ 

تاریخ های مهم در سمت راست صفحه اصلی سایت قابل رویت می باشد. هر گونه تغییر و تمدید احتمالی در صفحه اصلی (اخبار سایت) اطلاع رسانی خواد شد. 

2) آیا برای ارسال و ثبت نهایی مقالات باید تا تاریخ اعلام شده صبر کنم؟ 

خیر، در بازه زمانی پذیرش مقاله شما می توانید اقدام به ارسال و ثبت نهایی مقاله خود نمایید. همچنین با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از کاربران در روزهای پایانی پیشنهاد می گردد مراحل ارسال و ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید.  

3) آیا برای ارسال مقاله به این همایش باید فرمت خاصی را رعایت کنم؟ 

برای حفظ هماهنگی مقالات درج شده در مجموعه مقالات همایش رعایت فرمت نگارش همایش (سربرگ، چهارچوب مقاله و فونت های پیشنهادی) الزامی می باشد. از این رو پیشنهاد می گردد قبل از ارسال مقاله خود در قسمت راهنما را مطالعه و مقاله خود را به فرمت پیشنهادی تنظیم نمایید.  

4) آیا ارسال چکیده فارسی مقاله کافی است؟ 

در این مرحله کافی است. در مرحله بعد و پس از داوری ابتدایی، کسانی که چکیده مقاله شان پذیرفته شده اعلام می­گردد بایستی مقاله کامل شده را ارسال نمایند.

5) آیا مقالات مروری نیز مورد پذیرش واقع می شوند؟

بله، مقالات مروری که درباره موضوعات علمی به روز باشند نیز مورد داوری قرار می گیرند لیکن اولویت ارائه شفاهی با مقالات پژوهشی اصیل می باشد.

6) نتیجه داوری چکیده مقالات چه زمانی اعلام می شود؟

پذیرش یا عدم پذیرش در تاریخ 15/3/1397 مشخص و از طریق سامانه اعلام می­گردد.

7) آیا داوری زودهنگام برای مقاله امکان پذیر می باشد؟ 

در موارد ضروری می توانید درخواست داوری زودهنگام مقاله خود را از طریق ایمیل به دبیرخانه اعلام نمایید. در این صورت تلاش می گردد در صورت امکان نتیجه داوری مقاله شما تا یک هفته پس از ارسال درخواست اعلام گردد. 

8) هر نویسنده مجاز به ارائه چند مقاله به این همایش می باشد؟

محدودیتی در ارائه مقاله توسط پژوهشگران نیست.

9) آیا بدون مقاله نیز می توان در همایش شرکت کرد؟ 

با توجه به مطرح شدن مباحث علمی در همایش و استفاده از نقطه نظرات اساتید برجسته، پژوهشگران علاقمند به حوزه های مرتبط با همایش می توانند به عنوان شرکت کننده بدون مقاله در جلسات همایش حضور داشته باشند. این دسته از پژوهشگران در صورت پرداخت هزینه ثبت نام گواهی حضور در همایش به همراه بسته همایش را دریافت خواهند کرد. 

10) مقاله را از چه طریقی برای همایش ارسال نمایم؟ ازطریق ایمیل یا سامانه کاربران؟ چگونه؟

برای ارسال مقاله قبل از هر کاری بایستی در قسمت ثبت نام سایت اطلاعات خود را ثبت نمایید. سپس در قسمت ورود به سیستم نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. پس از ورود به سامانه کاربران جهت ارسال مقاله در منو ارسال مقاله جدید مراحل ثبت مقاله را گام به گام طی نمایید (برای کسب اطلاعات بیشتر به منوی نحوه تدوین مقالات مراجعه نمایید.)

نکته: ثبت مقاله از طریق ایمیل انجام نمی پذیرد و بدیهی است مقاله ارسالی از طریق ایمیل بررسی نمی گردد و فرآیند پذیرش را با مشکل مواجه می سازد.  ایمیل های همایش صرفاً جهت پاسخ گویی به نظرات، پیشنهادات، سؤالات و مشکلات پژوهشگران می باشد.

11) از چه طریق می توانم وضعیت پذیرش مقاله خود را بررسی کنم؟ 

نتایج داوری مقالات از طریق سامانه همایش اعلام می­گردد.

12) نحوه پذیرش مقالات چگونه است؟ 

داوری مقاله شما در 5 سطح اعلام خواهد شد: 

1) ارائه شفاهی: این سطح بالاترین سطح پذیرش مقاله می باشد و در صورت حضور در همایش می توانید مقاله خود را ارائه دهید. 

2) پوستر: سطح دوم پذیرش مقالات ارائه به صورت پوستر می باشد. پژوهشگران می بایست پوستر مقاله خود را در فرمت تعیین شده به دبیرخانه ارسال نمایند. 

3) چاپ در مجموعه مقالات: سطح سوم پذیرش مقاله درج در مجموعه مقالات همایش می باشد. 

4) پذیرش مشروط: در این حالت داوران اصلاحات مورد نیاز را به پژوهشگران اعلام و پس از اقدام به رفع، مجدد مورد بررسی قرار خواهد کرد. 

5) عدم پذیرش: در این حالت با توجه به معیارهای پذیرش مقاله از طرف کمیته علمی، مقاله پذیرش نشده است.  

13) آیا قبل از ارسال مقاله هزینه ای پرداخت می گردد؟ هزینه های همایش به چه میزان است؟

خیر. ثبت نام در سامانه همایش، ارسال و داوری مقالات رایگان خواهد بود و پژوهشگران صرفاً پس از پذیرش مقالات (که از طریق سامانه اطلاع رسانی خواهد شد) جهت ثبت نام نهایی، هزینه شرکت در همایش را پرداخت خواهند نمود.

شرکت در همایش به دو صورت زیر انجام می پذیرد، که در هر مورد هزینه ها و خدمات همایش برای متقاضیان مختلف (اعضای هیئت علمی، دانشجویان و ثبت نام کنندگان آزاد) تعریف و در زیر ارائه شده است:

الف) حضور در همایش با ارائه مقاله 

ب) حضور در همایش بدون ارائه مقاله 

لیست هزینه ها و توضیحات مربوط به هر کدام از گروه های بالا در قسمت هزینه های ثبت نام نشان داده شده است.

14) در قبال هزینه پرداختی چه مواردی به پژوهشگران تحویل می گردد؟ آیا تمام نویسندگان بایستی هزینه بپردازند؟

هزینه پرداختی برای شرکت کنندگان حضوری شامل دریافت کارت ورود به جلسه همایش، دریافت بسته همایش شامل گواهی حضور در همایش، گواهی پذیرش مقاله به تعداد نویسندگان، اسکان، غذا، میان­وعده، ایاب و ذهاب، برنامه­های تفریحی و سایر خدمات که توسط دبیرخانه اطلاع رسانی می­گردد.

بدیهی است اگر تمام نویسندگان مقاله درخواست بسته همایش را داشته باشند، بایستی به تعداد هر نفر و مطابق با تعرفه های ثبت نام همایش، هزینه را پرداخت نمایند؛ در غیر اینصورت خدمات تعیین شده برای نویسنده مسئول مکاتبات (صاحب پنل) ارائه می گردد.

15) آیا نویسندگان همکار گواهینامه دریافت می کنند؟

بله، با ثبت نام نهایی هر مقاله، به تعداد نویسندگان گواهینامه مجزا صادر می گردد و در روز همایش به نویسنده مسئول تحویل داده می شود.

16) آیا نویسندگان همکار می توانند به صورت حضوری در همایش شرکت نمایند؟ 

بله، شما می توانید از طریق پنل کاربری در سامانه همایش حضور همکاران خود را اعلام و ثبت نمایید. تعرفه ثبت نام همکار در منوی هزینه های ثبت نام قابل مشاهده می باشد. 

17) در صورت تمایل به شرکت در همایش یا ثبت نهایی مقاله، نحوه پرداخت هزینه های ثبت نام چگونه است؟

برای شرکت در همایش و استفاده از مزایای آن ابتدا ثبت نام مقاله خود را نهایی کنید و در ادامه فرایند ثبت نام می توانید، خدمات جانبی معرفی شده از طرف دبیرخانه را مشخص نمایید و سپس اقدام به پرداخت وجه به دو روش زیر نمایند:

  • از طریق پرداخت اینترنتی از طریق درگاه الکترونیکی در سامانه کاربران
  • از طریق ثبت فیش (برای موارد ویژه) 

18) فرمت ارائه شفاهی و پوستر مقالات چه زمانی اعلام می گردد؟ 

کمیته اجرایی حداقل 15روز قبل از برگزاری همایش فایل راهنما جهت تهیه فایل پاورپوینت ارائه شفاهی و پوستر را در سایت قرار می دهد. لازم به ذکر می باشد فایل هایی که طبق فرمت ارائه شده تهیه نمی گردند مورد بررسی قرار نمی گیرند. 

19) در صورت پذیرفته شدن مقاله در همایش و عدم شرکت حضوری، آیا گواهی پذیرش مقاله صادر خواهد شد؟  

خیر 

20) آیا امکان جابجایی زمان ارائه مقاله شفاهی وجود دارد؟

در صورتی که پژوهشگر درخواست خود را تا یک هفته قبل از آغاز همایش از طریق پست الکترونیک ارسال نماید قابل بررسی می­باشد.

سوالات  حضور در همایش و سفر

1) آیا تور ویژه همایش از طرف دبیرخانه همایش معرفی می گردد؟

در صورت معرفی تور ویژه اطلاعات آن از طریق صفحه اصلی سایت اعلام خواهد گردید. 

2) آیا نامه یا مدرکی دال بر شرکت در همایش بدون مقاله از طرف دبیرخانه صادر خواهد شد؟ 

در صورت درخواست امکان­پذیر است.

3) آیا برای افراد متأهل، امکان اسکان خانواده وجود دارد؟

با توجه به اینکه تعداد محدودی سوئیت خانوادگی وجود دارد، افرادی که مایل به استفاده از این امکان هستند بایستی هر چه سریعتر ثبت نام خود را نهایی کرده و درخواست اسکان همراهان را بنمایند. در غیر اینصورت همایش هیچ مسئولیتی در قبال اسکان خانواده ندارد.

4) آیا امکان استفاده از غذا برای افراد خانواده وجود دارد؟

با توجه به اینکه ژتون وعده­های غذایی برای تعداد افراد ثبت کننده تهیه و در بسته همایش گذاشته می­شود، امکان استفاده همراهان وجود ندارد.

ورود / عضویت
جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


دبیرخانه:

034-31312509

034-31312128

  (زینب صادقی) 09220880415

034-31312509

 

Ncip2@vru.ac.ir

رفسنجان، بلوار ولایت، دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان، دانشکده کشاورزی

کد پستی: 7718897111

صندوق پستی:518

ساعات پاسخگویی دبیرخانه :

شنبه

تا

چهارشنبه

از ساعت 8 صبح الی 14 بعد ازظهر

پوستر همایش
گالری تصاویر
خبرهای تصویری
سامانه مدیریت همایش های دانشگاه ولی عصر رفسنجان