روزشمار همایش
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تا پایان مهلت ارسال مقاله: پایان یافت


هزینه اجاره غرفه ها

هزینه اجاره غرفه

 

 

:متقاضیان محترم به نکات زیر توجه نمایید

با توجه به نقشه بالا، موقعیت غرفه خود را انتخاب کرده و در فرم ثبت نام درج نمایید.

 

متقاضیان میتوانند ضمن دانلود فرم ثبت نام از انتهای مطلب و تکمیل آن، فرم تشکیل شده ثبت نام را به دبیرخانه نمایشگاه مستقر در انجمن کارآفرینی شهرستان رفسنجان  از طریق فاکس(03434262091)ارسال نمایند.

هزینه اجاره غرفه بایستی به حساب 2272115276 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه بنام "درآمدهای اختصاصی دانشگاه" واریز و تصویر فیش واریزی حداکثر یک هفته پس از ثبت نام به دبیرخانه  نمایشگاه (مستقر در انجمن کارآفرینی شهرستان رفسنجان) یا دبیرخانه همایش (31312509-034) فکس و یا اسکن فیش به ایمیل همایش Ncip2@vru.ac.ir ارسال گردد. در ادامه همکاران ما برای هماهنگی با شما در تماس خواهند بود.

.

جانمایی غرفه ها پس از جانمایی شرکت های حامی مالی و به ترتیب اولویت ارسال فرم ثبت نام و پرداخت مبلغ اجاره غرفه از 16 شهریور97 ماه انجام می گیرد. 

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با دبیرخانه نمایشگاه به شماره 03434262091 ( یا با مهندس فارسی 09132932151 تماس بگیرند.،

 

booth.pdf (160.74 kb)

ورود / عضویت
جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


دبیرخانه:

034-31312509

034-31312128

  (زینب صادقی) 09220880415

034-31312509

 

Ncip2@vru.ac.ir

رفسنجان، بلوار ولایت، دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان، دانشکده کشاورزی

کد پستی: 7718897111

صندوق پستی:518

ساعات پاسخگویی دبیرخانه :

شنبه

تا

چهارشنبه

از ساعت 8 صبح الی 14 بعد ازظهر

پوستر همایش
گالری تصاویر
خبرهای تصویری
سامانه مدیریت همایش های دانشگاه ولی عصر رفسنجان